Γκέρσον: «Χρωστάω στον αρχηγό»

Οι δηλώσεις από το ΣΕΦ

Πίνι Γκέρσον: «Σε μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός που υπάρχουν 12 παίκτες πρέπει να παλεύεις και να προσπαθείς σε κάθε προπόνηση, κάθε μέρα, σε κάθε αγώνα. Αν σε κάποιον χρωστάω κάτι τότε είναι στον αρχηγό μου. Προπονείται πολύ σκληρά όπως κι όλα τα παιδιά και προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι να του δίνω χρόνο συμμετοχής όπως και στα άλλα παιδιά. Σήμερα προσπαθήσαμε να μοιράσουμε το χρόνο κι όλοι έπαιξαν αρκετά».gerson

Μανώλης Παπαμακάριος: «Εχω βρεθεί στη θέση του κόουτς και των παιδιών τόσο στον Μακεδονικό όσο και στο Περιστέρι. Δεν χρειάζεται να σας πω τα χρήματα που έχω χάσει γιατί θα σηκωθούμε και θα φύγουμε όλοι από δω. Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει. Σήμερα, δώσαμε την ευκαιρία να ξεκουραστούν οι βασικοί και οι υπόλοιποι δείξαμε ότι είμαστε έτοιμοι και ότι έχουμε πολλές λύσεις ως ομάδα. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα είτε παίζω ένα δευτερόλεπτο, είτε σαράντα λεπτά».

Σχολιάστε

Filed under basket

Σχολιάστε

