Ζε Ρομπέρτο: «Με θέλει ακόμα ο Ολυμπιακός»

Πέρασαν αρκετοί μήνες από το τελευταίο επεισόδιο στο σήριαλ της απόκτησης του Ζε Ρομπέρτο από τον Ολυμπιακό. Μήπως όμως οι τίτλοι τέλους δεν μπήκαν ποτέ; Ο 33χρονος Βραζιλιάνος μέσος, ο οποίος προτίμησε να επιστρέψει στην πατρίδα του (Σάντος) ικανοποιώντας την επιθυμία των παιδιών του, αποκάλυψε στην εφημερίδα «Goal» πως το ενδιαφέρον των «ερυθρόλευκων» για πιθανή συνεργασία παραμένει ενεργό. Ο ίδιος μάλιστα δεν απέκλεισε το παραμικρό, αφού το καλοκαίρι έχει αποφασίσει να αγωνιστεί και πάλι σε ευρωπαϊκή ομάδα.Το καλοκαιρινό φλερτZe Roberto

«Όταν είχα μείνει ελεύθερος από τη Μπάγερν ο Ολυμπιακός μού έκανε μια πρόταση, την οποία έπρεπε να αρνηθώ λόγω της επιθυμίας μου να επιστρέψω στη Βραζιλία. Ένας επίσημος παράγοντας επικοινώνησε με τον ατζέντη του, Χουάν Φίγκερ, και του μετέφερε το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού για μένα. Μάλιστα από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω ο Ολυμπιακός με θέλει ακόμα!

Δεν θέλω να πω περισσότερα για αυτό το θέμα, αλλά ο ατζέντης μου, μού μεταφέρει ότι το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού εξακολουθεί να είναι έντονο ακόμα και τώρα! Όμως εγώ έχω σχεδιάσει τα πλάνα μου για φέτος και το πρόγραμμά μου προβλέπει να μείνω στη Σάντος μέχρι το καλοκαίρι.

Εν συνεχεία μένω ελεύθερος και θα μπορέσω να επιλέξω πού θα αγωνιστώ τα επόμενα χρόνια. Το σίγουρο είναι πως θα επιστρέψω στην Ευρώπη και θα ήθελα να πάω σε μια ομάδα που με θέλει πολύ. Ο Ολυμπιακός μέχρι στιγμής το δείχνει αυτό, όμως πριν το καλοκαίρι δεν μπορούμε να πούμε τίποτα με σιγουριά«.

Η… κουβέντα με τον Ριβάλντο

«Μίλησα με τον Ριβάλντο και του εξήγησα την απόφασή μου να έρθω στη Βραζιλία για έναν χρόνο. Του ζήτησα να το μεταφέρει αυτό στον πρόεδρο του Ολυμπιακού και να τον ευχαριστήσει για την προσφορά που μου έκανε. Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για έναν σύλλογο που είχε δείξει ενδιαφέρον για μένα. Εκτίμησα πάρα πολύ τη στάση της ομάδας όλο αυτό το διάστημα που δεν είχα πάρει την απόφασή μου και αισθανόμουν ότι έπρεπε να ευχαριστήσω τον πρόεδρο.

Ο Ριβάλντο μού είπε πως η Αθήνα είναι μια πάρα πολύ όμορφη πόλη και ότι ο Ολυμπιακός ήθελε να επενδύσει για να έχει μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Επίσης μου εξήγησε πως ζει μοναδικές στιγμές με τον κόσμο της ομάδας, ο οποίος είναι πάρα πολύ θερμός μαζί του και του δίνει ενέργεια να παίζει όσο καλύτερα μπορεί. Του είπα ότι το συμβόλαιό μου με τη Σάντος λήγει το καλοκαίρι και τότε θα είμαι ελεύθερος να διαπραγματευτώ πάλι με τον Ολυμπιακό«.

Σχολιάστε

Filed under other news

Σχολιάστε

